Wycofywanie się z walki

Powrót do Zasady Domowe

Zapomniałem o najważniejszym, podręcznikowa zasada że jeśli masz wyższą Inicjatywę to możesz odskoczyć nadal działa, wtedy przeciwnik nie może wykorzystać Reakcji.

Połowa ruchu gdy chcemy wycofać się przodem i nie być Blindsided. Można łączyć z “biegiem”.
Przeciwnik nie może wykorzystać Reakcji jeżeli wycofujący przemieszcza się w jego zasięgu, ale jest niewidoczny (np. za plecami). Liczy się całość ruchu.

Reakcja

Wycofywanie się z walki

Historie Bohaterów Ardanyan Razan